Samtal mellan elev, lärare och föräldrar

så hette våran föreläsning som jag var på i morse. Den var riktigt bra, gäspa inte en enda gång fast jag var så trött när jag åkte in på morgonen. Visste bara att vi skulle ha föreläsning om utvecklingssamtal och tyckte det kunde väl bli lite intressant. Ja jag hade en positiv inställning redan från början även om föreläsningen skulle vara i 3 timmar vilket är nästan lite för långt. Man (iaf inte jag) orkar inte sitta i 3 timmar och lyssna. Men ack så fel jag hade, vi fick en paus efter 80 min och då fick vi 30 min paus, trevligt! Sen var det 70 min kvar och oj va snabbt de gick. När jag kolla på telefonen var klockan 11.58 och insåg att shiit va sista timmen gick fort.

Föreläsaren talade inte specifikt om utvecklingssamtal som jag trodde det skulle var, det var det enda som stod på vårat papper, föreläsning utvecklingssamtal. Han pratade mer om samtal och hur man samtalar mellan olika personer hur man säger saker och lite så. Jätte intressant och riktigt bra och en bra föreläsare.
Han får 5 av 5 föreläsningssalar av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0