Så var fredagen snart slut.

Japp så var fredagen snart slut och det är dags att krypa ner i sängen. Blir nog ett avsnitt på One Three Hill innan jag nannar, eller så nannar jag poff när jag lägger mig i sängen, men det är ganska mysigt det med.

Träningen idag var rolig. Vi hade gästspel av mr C som var där eftersom varken Mange eller Tompa kunde komma. Det blev mycket lir och många bestraffningar. Men hade lite flyt och det team jag var med i lyckades slippa ganska många bestraffningar som oftast bestod av armhävningar.

Sen har jag kollat på Lets Dance men var tvungen att ta en paus för att åka och fixa popcorn och nu har jag köp 2 paket så det ska väl räcka i ett par veckor. Äter nog i snitt 1 paket i veckan vilken oftast blir fre eller lör så de borde räcka ca en månad. Eftersom jag ska ta med mig popcorn imorgon tänkte jag så då blir det ju två paket denna helg. Nej men uch vad tråkig info, det var tråkigt.

Match imorgon! tagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0