När man får oväntat besök

eller mitt besök från Gugge var ganska väntat, vi hade ju bestämt tid. Jag och Gugge har känt varandra sen vi var 10 ungefär. Vi gick i samma klass från årskurs 4-6, 7-9 och under helga gymnasiet följdes vi åt och går nu även på lärarhögskolan tillsammans, eller inte tillsammans för jag ligger en termin innan henne. Sen så har jag mer inriktat mig mot de yngre barnen och hon vill ha lite äldre barn.
Så vi har följt varandra ganska länge och visst har det funnits tider efter studentet som vi inte sågs på ett år, men det är alltid lika lätt att prata med dig.
Denna träff idag var att hon skulel få en bok av mig till skolan, så hon passade på att följa med på en promenad med Lukas och så fick hon sedan bli den första jag bjöd på soppa.
Det var en trevlig runda och hon konstaterade det efteråt att det är riktigt skönt när man väl kommer ut, man måste bara ta och göra det.  
Trevligt (o)väntat besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0