Mys fredag

Igår hade jag en "bara sitta nere i soffan och mysa fredag". Mamma är i Vemdalen och åker skidor så det var bara jag, pappa och Lukas hemma. När kom hem efter träningen hade pappa lagat mat och som vanligt på fredagar blev det mat kl 20.00 framför Lets Dance. Skönt när man kommer hem från träningen vid 19.40 och bara hoppa in i duschen och sen äta mat framför tvn, de är ju mys. Vi kolla på Lets dance och sen strax innan pausen så hämtade jag ner pappas bärbara dator och lekte lite. La bla in några få bilder här på bloggen, eftersom det inte funkar från min dator, något knas är det?
Jajaj men kanske det kan lösa sig på något sätt men hur? Någon som har ett bra tips så behöver jag hjälp.
Kolla på Lets Dance och efter utslagningen så gick skulel pappa ha datorn så jag gick upp till min dator istället.

Kvällen slutade med att jag kollade på Förortsungar, den var riktigt bra. Ganska rolig och underhållande. Trodde jag skulle somna mitt i filmen men såg faktiskt hela och när den var slut som somna jag poff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0