Minnen

Satt och letade efter ett recept nyss och hitatde en blå mapp som jag öppnade. I den hade jag sparat teckningar som jag fått från barn under min tid på skolan. Det låg även en del kort som jag fått vid sommaravslutningar och så. Vissa gav mera minnen och större leende, kanske inte så konstigt, en del väcker mycket minnen.
Dagen innan jag slutade fick jag ett av de finaste diplom jag fått av förskoleklassen. På ena sidan en liten dikt och på baksidan kort på alla från förskoleklassen. Men det finaste diplomet jag fått är från Pucko =) 

Fick ett kort av klassen jag följt i 3 år och jobbat med och på det stod det också fina ord som betyder. Men ett av korten jag läste nyss fick jag tårar i ögonen av. Det var från Pucko och när jag läste de då så började jag nästan gråta och nu också.  

Innehållet i detta kort fick mig att nästan börja gråta
image451

Tack för tiden jag fick dela med er <3
image455
Namnskylten som satt på mitt skåp
(fick av elev som hon gjort i slöjden)

image454

Kommentarer
Postat av: annica

svar;
den filmen borde visas i skolorna tycker jag. den är hemsk, underbar och .. sann ?

Okej, jag pratade lie med min mentor igår om just lågstadielärare och han tyckte absolut att jag skulle kolla upp det mer. Så det ska jag verkligen göra!

2008-02-28 @ 20:58:20
URL: http://dwanci.blogg.se
Postat av: annica

svar;
det borde den verkligen göra! helt klard sevärd från olika aspekter och synvinklar. lätt att disskutera osvosv.

Tack så mycket. tänkte kolla lite på det där i helgen och så.

ska du göra något kul i helgen?

2008-02-28 @ 22:56:26
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0