Lite ringrostig

Var med mamma igår när hon skulle på damträning i Ullnatältet. Det började riktigt bra och mamma säger. -Jag tror jag kanske är här fel tid, oj då. Stämmde mycket bra, hon skulle bara där timmen innan, från kl 19.00 inte från 20.00. Men det löste sig fin fint och det fanns lediga mattor så hon fick träna ändå.
Jag fick också slå lite, men som M sa var jag nog lite ringrostig. Tog i och snabbt gick det, men när jag lugna ner mig så satt slagen där. Lite som att cykla, hihi. 
Ska bli skönt till våren när man kan komma ut och gå på banan igen och slå. MAn slipper tänka på annat och frisk luft är alltid skönt =) Kan känna lite sug nu att gå ut och lira golf på en grön och fin bana nu, men solen som skiner och värmer. Åhh jag nästan längtar. 
Igår inomhus
image420
I sommar
image421

Kommentarer
Postat av: Emma

ha ha ha... golfdåre!
Men ska inte klaga..finns en riskt att jag greppar klubborna ett par gånger i sommar.

2008-02-07 @ 13:15:15
Postat av: maria

Jösses Lena , du ser ju ut som Sörenstam, bakifrån hhihih
Men håller men föregående inlägg, Golfdåre!!!!

2008-02-08 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0