Kvällens ord var spontanitet

Lördagskvällens ord var spontanitet.
Efter matchen så åkte jag och Garpen hem till Mutola. Mamma var gullig och ta mina basketkläder och jag bytte väska med henne och innan hon gick så fick jag ett par kloka ord på vägen. Gör nu ingen som inte jag skulle göra....hahah. Då får jag ju göra vad jag vill sa jag hahah.

Det blev middag, tjejsnack och en tävling. HAhahah Juste vi har ju faktiskt en vinnare i den, pris väntar ;)
Sen var det dags för melodifestivalen och den sög...Vi satt bara och väntade på Björn Gustafsson skulle uppträda. Jag tror fortfarande på vår låt med laget skulle kunna klara sig bra och vi har redan en som lovat att rösta på oss. När vi äntligen fått sett Björn Gustafsson så blev det Sing Star för hela slanten. Undrar om det var därför jag vaknade i söndags med jätte halsont? 
image448
Jag var grymmast hela tiden....
NOT. Jag förlorade typ varje gång ja utom en.

Kvällens låt är helt klart A night of passion med The poodles
Kvällens ord spontanitet, a night in passion, Thailand och glad påsk!  
Kvällens raggningsreplik Vill du vara min ........ i mitt ......... (hahah)
Kvällens bästa Vill du vara tandkrämen på min tandborste

Vissa saker kanske behöver en förklaring men det finns vissa saker som man bara inte kan förklara, men vi vet och det räcker.

Vi fick också gästspel av Lia innan vi begav oss till Tegel för att spendera resten av kvällen.
Tack så mycket R för du fixade våra jackor, TACK!

Kommentarer
Postat av: Maria

underbar kväll! Ja just d jag vann ellä?????
Jag tacka vår vän extra idag!

2008-02-25 @ 23:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0