Kommer sakna dig grymt mycket

Shit jag fick tårar i ögonen när jag läste, jag saknar dig redan för vi inte setts på lite över en månad och hur ska jag då klara mig i aug när du ska flytta. Nu har vi inte sett på över en månad och jag tror inte vi ens har setts detta år och det måste vara det längsta vi inte har sett varandra på sen vi första gången träffa varandra för knappt 9 år sen. Shit vi har snart känt varandra i 10 år, det är lång tid.

image423

Nu den sista tiden har vi inte sett lika mycket som förr och ja jag tror jag vet varför, men det är ingen förklaring. Jag vet att du har haft det tufft nu en tid och jag kanske borde ha stöttat dig mycket bättre, men känner att jag inte riktigt fått reda på allt. Känner som vi har glidit ifrån varandra lite och det är det minsta jag vill göra. Jag vill att allt ska bli som förr. Då vi pratade om allt och hela tiden, vet att mycket hänt. Men finns en del saker som jag kanske blivit besviken på dig och det finns kanske saker som du blivit på mig. Men finns saker som jag vill höra av dig först och inte av någon annan eller läsa. Sen fick jag höra en sak som jag kanske inte vill höra även om det stämmde, men ville inte höra det av dig, spelar ingen roll hur sannt det än var... men du är en av mina bästa vänner kom ihåg det. Kanske jag skulle frågat dig oftare hur du mår och hur allting fungerar nu. Fast på ett sätt känns det som att jag orkar inte hela tiden ta insiativ, men visst jag vet att jag skulle gjort det nu den senaste tiden.

Men vi kanske kan glömma detta nu för faaan vad jag saknar dig. Kommer sakna dig ännu mera sen när du lämnar Täby för att bege dig norrut i aug. Men klart jag är glad för dig skull, jag är jätte glad för din skull. Kanske är det precis vad du behöver en nystart och allt kommer lösa sig på bästa sätt för dig det vet jag.

Ser fram emot fredag när du kommer hit och kollar Lets Dance och käkar mat.

Kommentarer
Postat av: Lia

Hej hjärtat,
Du gör så att jag börja gråta... Jag vet att jag borde ringa och berätta istället för att du ska behöva läsa det, vi skulle behöva en dag tillsammans raring, det är nämligen så mycket som jag skulle vilja berätta för dig men hur gör man när man knappt vet själv vad man vill och hur man mår och hur man ska göra eller bete sig..?
I vilket fall som helst älskar jag dig!

2008-02-13 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0