Kom på att jag inte hade någon nyckel, oj då!

Idag hade jag planerat att åka ner till F94 träningen och vara med. Eftersom jag kom direkt från praktiken så orkade jag inte släpa med mig kläder dit. Men efter praktiken så hade jag fått samtal om att R inte kunde vara med och frågade om jag kunde ta den själv. Ja men visst inga problem, hitta på övningar kunde jag göra på vägen. Men så när jag kommer in i hallen kommer jag på. Jag har ingen nyckel till korgarna eller vev till de små korgarna på sidorna.  Men som tur så löste det sig lite genom att det kom en vaktmästare som var snäll och fixade nyckel så jag kunde få veva ner 3 korgar och han var snäll och vavade ner 2. Totalt blev det 4 korgar som blev nervevade, men de var på olika höjd. De han vevade ner var på tok för låga och de jag vevat ner var kanske lite höga men mer i normal höjd.
Men träningen löste sig bra ändå tillslut. Även om jag för typ första gången fick skälla på tjejerna, men jag orkade inte med en massa tjafs.

Efter träningen så fick jag höra att det var en rolig träning, vilket var kul att höra för jag tror inte de tyckte de i början...hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0