Karlstad snart kommer jag med buss

Pratade med Okla på msn häromdagen (måndaskväll tror jag) och hon frågade när kommer du och hälsar på då? Och jag hade faktiskt ett svar, ganska snart hade jag tänkt. Jaaaa och hon kunde den helgen jag kunde, så nu äntligen blir det av. Det som är planerat är att det ska bli i slutet av V.11. Jag åker ner på fredagen och förmodligen hem på måndagen. Det blir buss för jag tror det är det helt klart billigaste alternativet och tar inte så farligt lång tid, inte så mycket längre tid än tåg. Med lite studentrabbat kommer jag t.o.r för cirkus 180-250 kr, det är ju faktiskt inte farligt och då kan jag ta de timmarna de tar extra på bussen. Men då borde fått första delen av min julklapp av Storebror och hans sambo så då går timmarna rätt snabbt.

På lördagen spelar Okla match och den kommer jag kolla på, sen skulel vi nog gå ut på lördag kväll. Ska bli jätte kul, inte bara att gå ut men att få hänga lite med Okla igen. Men om jag tänker efetr så tror jag nog aldrig vi har varit ute tillsammans. Hmm nää, mycket har vi hittat på men inte just de, lustigt egentligen.

Men ska bli jätte kul att komma och hälsa på dig och hoppas nu allt går vägen så ingen dyker upp. Det finns egentligen bara en sak som skulle kunna stoppa nu, det är om vi skulle få kvala då. Problemet är att vi vet inte när det blir kval, men det som vi hört är att det är efter påsk. Men vet inte, inte ens våran coach visste igår när jag pratade med honom.
Bilden är från Lathis.
image433

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0