Kärlek för underliga strumpor

Idag fick jag kommentaren -Lena nu måste du ändå slagit rekord och jag vet att han pratar om mina strumpor. De var lila med massa olika prickar på. De har jag köpt på golfmässan förra året och köpte nya iår. De är riktitg bra kvalitet faktiskt och köpte 4 par för 100 kr och de har hållt jätte bra. spelat både basket och golf i dessa och de är ju låga så de syns ju inte förren jag tar av mig skorna.
En förkärlek för underliga strumpr kanske man skulle kunna säga. Eller inte underliga bara lite speciella, heheh andra skulle kalla de fula jag skulle kalla de fina. OBS! jag vill inte ha strumpor med smår tår, så speciella får de inte vara, utan "vanliga" strumpor.
Klart man måste bjuda på ett smakprov och visst är de inte hemska ;)

image427
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0