Jag överlede och jag mår nästan toppen också

Imorse var jag lite snuvig när jag vaknade men halsontet var nästan som bortblåst = UNDERBART. Nu snörvlar jag bara lite....
Föreläsningen som skulle vara mellan 9-12 idag visade sig var 2 st en mellan 9-10.20 och nästa 10.40-12.00. De var ganska intressanta och jag somnade inte en enda gång, gäspa inte ens. Föreläsningarna handlade ganska mycket om kommunikation.  
Sen åt jag lite lunch helt lonley men passa på att gå en promenad. Skulle luncha med V men hon hade sjukt barn hemma men lyckades komma till nästa föreläsning då jag också fick sällis av E. Denna föreläsning var om examensarbetet och 2 timmar gick riktigt fort.
Nu har jag ätit mat, hemmagjord tomatsoppa med några gryn i och starka korvar, men var gott. Snart kommer Frallan förbi och vi ska ner till Skarpäng för att skjuta loss lite med juniorerna. Utav sms förstod jag att det inte skulle bli jobbigt, planerna var att skjuta mycket och de skulle max var 3-5 st där. Har ju lite svårt att sitta still i flera dagar så kan vara skönt att skjuta lite och jag mår ju faktiskt mycket mycket bättre nu. Hade en 2 dagars jätteont i halsen period bara.
Min mamma uttryckte sig fint, ja skjuta kan du ju behöva träna på....speciellt straffkast. Jo tack jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0