Jag har tappat det någonstans och kan inte hitta det...

Eftersom vi inte har några träningar denna vecka, utan har aktiv vila som han så fint uttryckte sig i lördags efter matchen, får vi om vi vill träna med de 91/92 orna eller osm jag brukar kalla de juniorerna. De skulle bli mycket teknik på dessa träningar och de skulle troligen inte vara så många där heller. Jag och Frallan knata ner till Skarpäng idag och ryktet sa att det skulle vara max 3-5 personer där, vi var hela 7 st med oss två. Det blev mycket skjuta, skjuta.
Vi började med Chicago och jag och Frallan var inte så bra om vi säger så....inte första omgången men sen visade vi hur man ska göra. Efter det blev det mera skjuta och oj va illa jag sköt stundtals.
Vi avslutade med Tippleken och jag kunde verkligen inte skjuta 3or, det var hemskt. Sköt bara med armarna och det kändes helt knas. Uch jag vill hitta mitt skott igen, om du hittar det någonstans så kanske du kan övertala det att komma tillbaka till mig, jag lovar att ta hand om det väl. Inte bli sur på det för att det rymt eller så. Jag var ju inte sur på det i lördags då det smet ifrån mig när jag skulle skjuta straffkast. Fick idag reda på att jag satte bara 5/10 straffkast 50% vilket är riktigt illa....jag nästan skäms. Men lyckades iaf få i bollen på annat sätt.

VART ÄR DU?

image445

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0