Ingen vanlig fredag

Vanligt vis så tränar jag till 19.30 på fredagar. Då brukar det bara bli hem och in i duschen och sen så äter vi framför TVn och Lets Dance. Men denna fredagen så hade vi ingen träning och det rörde om här hemma....kanske inte så mycket men vi hade en inte "vanlig fredagsmiddag". Vi satt vid runda bordet och åt mat och pratade och hade trevligt. Kvallitetstid med mamma och pappa kan man kalla det.
Dagen har varit bra annars med. Träffade mitt favorit Pucko idag och sen var jag och letade present.
Tävlade mot mamma på väg hem från Roslagsnäsby. Hon åkte vil och jag cykla, hon vann men det tog mig 5.18 min hem, och hon slog mig bara med någon minut.

Efter ddet var jag och mamma ute och gick med Lukas och efter det så skrattade vi åt mina försök till att bifoga en fil i mail, men tredje gången gillt. Sen kom vi äntligen iväg till Centrum och där titta vi på lite saker och hon verkade lite nyfiken på Sing Star och jag fyller ju år snart :p Hade underbart samtal med mamma idag och underbart att hon förstod mig. Tack för att du lyssna och förstod det betyder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0