Idag vände jag ilskan till något vettigt

Ibland blir jag bara så j*vla arg och vet inte varför. Idag var en sån dag, eller inte riktigt men var irriterad på träningen och Toker märkte nog det. Men denna träning så sa vi när vi skulle köra 1-1 att nu fixar vi detta och gör det bra och det funka riktigt bra. Nu låter det nästan som vi inte brukar komma överrens men så är det faktiskt inte. Sa till Toker idag, det har inget med dig och göra, jag är bara arg, hon svara bara lite lugnt jag vet.
Men var så irriterad för det ville inte som jag ville och bollen gick inte i och ja så. Men släppte lite när jag fick säga till x att du säger ju bara elaka saker till mig...nä inte gör jag de??? JO Nu har du ca 43 min på dig att säga något snällt. Tror visserligen inte att x tog det jag sa så allvarligt, tror inte ärligt att x gjorde det för att vara elak. Nä men så otroligt skönt att få säga det, sen släppte det och sen kunde jag inte låta bli att skratta när x skulle vara "elak". Men kunde hålla mig ifrån det nästan hela tiden. heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0