Gymmet har kanske gett lite resultat

Carpen ringde mig precis när jag skulle stänga dörren för att gå till träningen. (japp jag gick och det var underbart) Hon ville att jag skulle ta med mig en skiva till träningen, varför visste hon inte riktigt bara fått order om att fixa musik. Jag sprang upp och tog med mig lite skivor och började ana att träningen kommer nog innehålla fys. Så mycket riktigt träningen inehöll fys och det var ganska mycket fys också. I princip så var det bara fys. Pratade lite med coach innan träningen om vad vi skulle göra, men han sa ju typ inget tills jag sa säg nått vi inte kommer göra då. Får till svar spela basket, Va ingen basket alls, jo men bara lite grann. 

Träningen börjar med lite kordinationsträning vilket inte är min grej. Visst hälkick och så klarar jag men när vi ska börja baklänges och blanda massa och sen snurra armarna runt också får jag inte ihop det. Men jag bjuder på den underhållningen som Coach tydligen tyckte det var. Även om man är Djurgårdare kan man inte kunna allt! bara nästan ;)

Sen blev det lite basket blandat med en massa fys, mycket ben fys. Avslutade med en bana, som visserligen är lite roligt. Tre varv ja men det var inte så farligt, det fixar man. Vattenpaus och när vi dricker vatten så kommer det fram en massa massa häckar tätt, tätt ihop. Carpen får ta täten och sen var det bara att (försöka) flyga över de i 6 varv. Det var en massa massa häckar och sen avslutade vi med att sprinta ner till röda linjen. Skönt att få lite fart frammåt även om det inte direkt gick i sprintfart.

Efter träningen kändes det ändå ganska bra i benen och så här morgonen efter så känns det riktgt bra. Kanske är så att gymmet har gett lite effekt ändå. Men ska inte klaga på de gångerna gymmet varit segt ch tråkigt att gå ner i, för det är då jag ändå kört lite ben eftersom måste underhålla min grundfys nu mer än innan eftersom korsbandet ändå inte är 100 % helt. Men sen är det klart ganska skönt att slippa träningsvärk också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0