Gymma du....

Det var det svaret jag fick när jag frågade om om vi skulle fysa hela träningen idag. Då kändes det nämligen inte så kul att gymma efter praktiken också. Men fick svaret gymma du...vi kommer köra hårt men då tar du i så mycket du orkar. Ja jo det var då jag insåg att det var fys. Men bestämde mig för att köra på gymmet 'ndå och det var riktigt skönt. Idag var det ingen stress och tankarna var någonstans som jag inte vet vart, helt underbart egentligen, tror inte tänkte alls.

Sen var det dags för träning och det vart återigen en måndag men inte så mycket basket. Vi gjorde annurlunda fys övningar och de var roliga, även om de inte är de under tiden och under en övning skulle jag hellst bara velat att tårarna fått rinna. Jag var så trött och mådde så illa, men det var bara att kämpa sig igenom och va skönt det är efteråt. Så här efter är det en underbar känsla. Men det bästa av allt detta är att jag känner att jag blivit starkare och att gymmet ändå ger lite nytta. Innan dec var det mest rehab med knät men även de slitet med det har gett lite resultat, det känner jag och det blir jag glad över själv så var bara tvungen att berätta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0