Golfmässa (resemässa)

Idag har jag och pappa varit på golfmässa på Annexet. För några år sen var det på Sollentunamässan och då var det mycket bättre, mycket större. Men vi var iaf där idag och checka läget, men vet inte om det blir att vi åker nästa år igen. Förra året var det ändå snäppet bättre än i år.

Det var mycket resor som de gjorde reklam för. I en monter gjorde de reklam för att spela golf i midnattssolen i Norge och det lät lockande. Så där tog vi lite information.

Vi kom också därifrån med lite strumpor, pappa köpte golfstrumpor och jag vanliga låga strumpor. Köpte samma sort förra året och de har varit jätte bra. 4 par 100 kr och de har hållit super, så köpte 4 till nu. Pappa köpte också 2 snygga piketröjor, en vit och en svart Nike och även jag 2 piketröjor i Nike en rosa och en svart.

Efter mässan gick vi till Globen Centrum och åt lite lunch, blev grillad Ciabata med Kyckling på och sallad, jätte gott. Det var då jag insåg vad jag ska göra om jag vinner 10 000-15 000 kr. Insett att det blir typ en droppe i havet till en lägenhet (kanske tog i lite där men) men jag ska åka på späckhuggarsafari, så J*vla coolt det skulle var att se späckhuggare, har varit en dröm sedan jag var liten att se späckhuggare live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0