Glömde visst en sak....

Jag skulle skicka ut mail idag ang kalasinbjudningar till laget. Det ska firas att vi är tre stycken som snart blir 67 år. Gjort en inbjudan och idag skulle jag som sagt maila iväg den. Så när mailet är fixat och jag skickat kommer jag på en sak, ojsan jag glömde bifoga filen. Skriver ett till mail och skriver lite checkt Jag glömde visst en sak... Jag gjorde en Mange. Skickar iväg det och när jag tryckt på skickat inser jag mitt misstag, NEEEEEEJ skriker jag ut till mamma som står brevid. I nästa mail jag skickar skriver jag bara, detta börjar bli pinsamt.... men nu glömde jag iaf inte att bifoga filen.

Kommentarer
Postat av: erika

Du tränar inte lite ju! Imponerad!

2008-02-29 @ 20:06:23
URL: http://yummiemummie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0