Full dag från 9.00

Ska snart springa iväg till bussen. Basketväskan är packad, täckisarna har jag redan på förskolan, knät käns lite bättre så allt är egentligen fixat. 
Ska iväg till förskolan och kommer nog komma dit strax efter 9.00 istället för 8.50 som jag brukar komma, men missade bussen imorse för jag gick upp 10 min försent nä inte för att jag sitter här. Jag var i princip bara klar 5 min försent så då tänkte jag kan jag skriva ett par rader här för att få tiden att gå lite innan jag går ner till bussen. 
Så dagen ser ut ungefär så här:
ca 9-15 på förskolan 
ca 15.05 går bussen, inte missa för då får jag gå eller kanske ska gå beror på väder
16.17 Träning F94
17-18 byta om och invänta egen träning
18.15-19.30 egen träning =)
19.30 förhoppningsvis upphämtad av Lia annars kommer jag hem på annat sätt.
19.45-20.00 tid för att duscha och på med fredagssmjukisarna
20.00 Middag med pappa och Lia framför Lets Dance
20.00 frammåt Lets Dance =) 

Så rätt full dag men så har mina fredagar sett ut ett tag nu. Men men jag klagar inte, förskolan trivs jag jätte bra på, tjejerna är snälla även om de gick mig på nerverna lite igår, egen träning ryktas om att det blir spela basket ikväll wieee. 

Ha en bra allihopa! 
Kollmer nog kvällsinlägg efter Lets Dance  

Kommentarer
Postat av: Emma

hur brukar era basket träningar se ut om det inte är basket ni spelar? (ler..och funderar kring den sista meningen i inlägget =) )

2008-02-15 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0