Fredag underbara fredag

Återigen en toppen dag på förskolan, idag var det lugnt och vi hade det nästan lite för bra med 4 vuxna på 11 barn, Ja det är lyx. Men det blir så nu när en del barn var borta och jag som extra person där nu. På fm var vi ute på en promenad i 50 min och sen var jag med 5 åringarna på idrott. Lärde mig en ny lek, katt och råtta som var rolig. 
Vi fick tacos till lunch, smarrigt =) 
Efter lunch så skulle jag egentligen gått hem, men istället gjorde jag en dokumentation av lek med färger jag gjorde i måndags. Skrev ut foto och skrev en liten text till det. Sen lagom kl 15.00 så slutade jag och kommer tillbaka om en vecka. 

Nu har jag hunnit fundera över min upgift jag ska skriva till skolan och nu ska jag iväg på träning. Träning som kommer innehålla en hel del basket (hoppas jag) varit ont om det annars de sista 2 veckorna. Vi har fysat och kört riktigt tugnt nu i 2 veckor och det har inte blivt så mycket basket, som vi brukar ha. Vem som kommer hålla i träningen vet jag inte riktigt men kanske blir det Carpen eller så kommer C och gästspelar. Hörde rykten om det på vägen hem när jag träffa några från laget. 

Så nu är det träning som gäller och sen efter det har man ca 15 min på sig att duscha och sen blir det Lets Dance och middag framför TVn. 
Efter det kommer nog några tankar om morgondagens sista seriematch.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0