Dubbelgångare

Efter skolan idag så hade jag sällis hela vägen till Galoppen med Eva och fick därifrån skjuts till Tibble, kunde ju gått från Täby Centrum, men hon skulle ju till Tibble så klart man ville ha lite sällis.
Knata ner på gymmet nere i källaren och när jag kommer in så började jag fundera har du kanske något halvsyskon i Täby? Eller så var det din dubbelgångare, men storleken större eller nog två storlekar större. Riktigt biff men annars så var ni faktiskt riktigt lika, lite chockad blev jag faktiskt. Fast inte så att man vill stå och glo på honom, hahah, vad skulle han tro då.

Fats kommer han ner till gymmet igen så måste man ju kolla lite, för de var ju så lika fast jag skulle nog ändå föredra den jag såg på gymmet, några storlekar större. Nä jag vet nog vad du tänker nu Mutola och inte så jag mena....hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0