Direkt efter matchen

så var var mina känslor inte som de borde vara kanske. Om man vinner borde man väl var glad, men jag kände ingen direkt lycka efter dommaren blåst av matchen idag. Det jag kände var mest besvikenhet och jo klart man var lite glad, men ändå inte. Hade vi torskat hade det varit hemskt, men nu vinner vi med 12p och jag borde känna lycka. 
Direkt efter matchen känner jag att jag är ändå nöjd med min match men kan inte finna glädjen, vill veta vad jag gjort eller vad jag inte gjort och varför det blev så. Vill ju bara veta. Det är inte som förut och speciellt inte som förra säsongen, men visst kände lika dant efter vissa matcher förra året med då var det inte av denna anledning. Att börja spela så sent på säsongen som jag ändå gjorde så bar mina förväntningar inte alls som förra året, jag skulle börja bygga från 0 igen och när det känns som man kommit upp så sparkas fötterna undan för en. Pappa sa du får inte se det som någon sparkar undan fötterna men hur ska jag se det då? det är så det känns. Finns så mycket mer som skulle vilja säga men som inte jag tänker skriva här och nu.

Det var lite känslor jag hade direkt efter matchen bara, ganska skönt att skriva av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0