Det blev mera fys, jag kommer ju bli stark.

Tränade med juniorerna igår eftersom att på våran träningstid skulle 93:orna spela match. Men var lite sugen på att spala lite basket och så tänkte jag försöka växla ett par prd med en person. Växlade ett par ord med personen men blev inte de jag tänkte fråga men orkar inte bry mig...eller hade två frågor och ena blev besvarad.
Vi fick reda på att vi bara skulle spela basket i 45 min, för sen hade han lovat bort planen till matchen, så de sista 30 min skulle vi fysa. Jaaa var inte den känslan jag fick. Men mr T sa att det skulll vara lugnt, du kommer inte tycka denna fys är någe jobbig, inte mot vad ni gjorde igår.

Det blev en del spel och även Chicago, jag och Tess hade första gången 10 när någon ropar 21 men sedan var det tydligen helt fel och vio fortsatte och var ju uppe i 19 och sen ner till 15 upp till några poäng och vi avslutade på 17, vi var så nära men ändå så längt ifrån.....
Så när sista omgången nummerboll var spelad fick vi ett par minuter på att fylla vattenflaskan och sen fick vi välja nr 1-4. Va? Ingen fatta typ, men det blev nr 3 tror jag = det bev program 3. Vi höll inte på i riktigt 30 min men ett tag och det var inte jätte jobbigt men inte jätte lätt heller. Men det var riktigt skönt att stretcha ut länge länge efter träningen, det var nästan det skönaste under hela träningen. 

Efter träningen blev det en skön promenad hemmåt. Och så här dagen efter så känns det förvånandsvärt bra, stretchingen kanske hjälpte lite. 

Kommentarer
Postat av: annica

svar; tihi tack. jo han är rätt söt :).
provade idag med skorna, bild finns i bloggen!

Åh vad roligt det låter. Trivs du bra?

2008-02-20 @ 17:30:23
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0