Dagens att göra

Har varit ute och gått med Lukas imorse och det var nice. Ska nu hitta en bild på honom och skicka in till T&D för att vara med i en tävling, mest på skoj. Berättar mera sen.
Nu ska jag packa väskan och sen ska jag cykla bort till mitt favori Pucko. Var jätte länge sen vi sågs så det ska bli najs ♥
Efter varit där blir det en cykleltur till Arninge eller om jag är lat (som det kommer bli) så blir det cykel till mammas jobb, lånar bilen och bil till Arninge. Men kommer ju köpa lite grejs där och det är jobbigt att ha på cykeln hem.
MEn nu sk jag bege mig. En viss person sitter och stressar mig att jag måste komma snart. Så bara lyssna på henne då. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0