Buss till Uppsala för match

Kl 12.00 idag så åker vi buss mot Uppsala för att lira sista bortamatchen i serien iår, efter det återstår 2 helger med varsin hemma match innan serien är slut. Trist, hoppas att vi får kvala mot Basketettan.

Inte alltid man åker buss till Uppsala för att lira match, men det är så att vi ska åka med herrlaget till Uppsala och sedan åker de vidare till Ockelbo för att spela match.

Matchen då. Jag tror på vinst om vi gör som vi ska och vi kan kommer vi därifrån med en seger till. Men då göller det att vi inte går in med en inställning att detta är ett gammalt lag (som de visserligen är) men de har en hel del rutin och kan lira. Men i detta lag skulle jag tom vara ung, heheh.

Känner mig lite nervös eller kanske mest lite pirr i magen men det är väl så det ska vara. Ska nu packa väskan och gå ner och äta lite lunch för att sedan hämta upp E innan vi åker till Tibblehallen för att sedan gå på en buss mot Uppsala. 
Morgonens känsla: Jo det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Lia

Var du vid tibble vid 12 idag? Jag var också där, fast på bowlingen, jag spöade skiten ur mina arbetskamrater!:D
Jag hoppas att ni gjorde som ni skulle;)

Puss

2008-02-10 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0