Barnvakt

Idag har jag jag suttit barnvakt åt världens coolaste 5-åring. Skulle kanske inte kalla det barnvakt, mer passning, heheh. Men vad är skillnaden, nä vet inte riktigt. Kan inte kalla att passa denna bubben att vara barnvakt, han är ju min kompis. Passade honom i ca 1 ½ timme idag och det gick jätte bra.

Lilla bubben, du är den coolaste 5-åringen jag känner och jag lovar att påminna dig när du tar Studenten att du sa som 5 åring att när jag blir stor ska jag aldrig dricka öl, om ditt val är de så visst inget fel på de bara det inte blir starkare grejer, fortsätt med saft det blir bra.  

Och du bubben kom ihåg att monster är ju inte på riktigt de är ju bara tecknade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0