Alla hjärtansdag

Idag är det alla hjärtansdag.
Säkert en helt underbar dag för alla men tyvärr inte lika underbar för alla. Läste i tidningen att 2/3 ungdommar mår dåligt denna dag. Uch så hemskt. Men jag ska focusera på det som är bra med denna dag.
Många mår ändå bra av den.
En av mina bästa vänner Lia firar årsdag (3 år) idag, ja kanske lite klychigt som hon själv skrev men vad gör man om man träffas på alla hjärtans dag. Grattis eller vad säger man!
Pappa jag hoppas att du blir glad när du kommer hem, för jag och mamma har fixat en grej till dig. Förra året hade vi problem att fixa detta men i år var vi ute i god tid ;) och kanske du redan vet vad det är nu, men det gör inget annars får du se när du kommer hem.

Skulle vilja passa på att skicka ut en STOR KRAM till alla mina kära vänner.
image424

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0