Trelleborg nästa!

Så om några minuter så ska jag hoppa ut i bilen för att åka bil ett par timmar ner till Trelleborg. Förhoppningsvis sover jag ett par timmar nu på morgonen, är alltid skönt att vakna upp efter Södertälje. Då är den segaste biten liksom körd eller åkt, jag slipper ju faktiskt köra.
 
Vi åker ner till Trelleborg och där stannar vi ett par dagar hos Mange och Lina. Blir väl ett par "utflykter" till olika gravar, uch lät ju hemskt. Ska besöka mormors grav och blir alltid lika spec varje gång, förra året var jag där med Mange för första gången det var känslor det. I år blir det första gången jag besöker farmor och farfars grav och det känns lite tungt, första gången är alltid värst (så var det med mormorsgrav) men ändå är det skönt att besöka gravarna. Det är fint hos mormor och hoppas lika fint hos farmor och farfar det är liksom ett lugn över det hela.

Efter ett par dagar i Trelleborg så åker vi upp till Ängelholm och besöker min faster och hennes familj, man och tre barn och Lukas kompis Laban (en goldenretriver). Där stannar mamma och pappa ett par dagar innan de åker hem till Täby igen, medans jag sätter mig på ett pågatåg och en buss och åker tillbaka till Trelleborg för att fira nyår hos bror. Sen flyger jag hem igen på nyårsdagen för att komma hem lagom till Täby Basket Cup.

Får se om får tillgång till internet när jag blir borta. Ganska skönt att inte ha tillgång till internet men kommer kanske sakna blogg lite.

Så hörs vi inte innan så vill jag önska alla en fortsatt trevlig jul och ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0