Snart är skolan slut!

N börjar det närma sig slutet ordentligt och märker det inte bara på att det är mycket med olika jobb och att kursare får jobb utan också på att koncentrationen inte kanske är på topp hela tiden. Tycker att det vi läser nu är jätte roligt och intressant och skulel nästan kunna tänka mig läsa en termin till av detta för att det är så pass kul och så har jag väl aldrig tyckt om någon kurs innan.
Fast nu är det inte mycket kvar och senaste veckan har det varit grupparbete som har upptagit våran tid i skolan och någon föreläsning men imorgon är vi "lediga" och det känns på ett sätt som vi verkligen är lediga, vi har mailat in gruppupgiften redan och så skönt. Idag hade vi seminarium och pratade om en bok, ett barn är oss fött, vilken är en intressant bok. Trots detta så är min koncentration kanske inte på topp alltid och när vi fick 10 min paus för att gruppa hur vi ville redovisa tog jag och N och pysslade om våra vänners clementiner. Men vi var faktiskt trots detta med och gruppade och bestämde hur vi skulle redovisa, men vi var ju klara på ca 3 min så vi hade 7 min att fixa clementinerna och de blev jätte fina och den stora och lilla fick även ett husdjur. Hahah små barn roar sig lätt ibland.....

Familjen clementin i sitt lilla hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0