Så vände tankarna

Fick nyss ett telefonsamtal och från ha varit ungefär 60-40 så vänder det til att bli 20-80 nästan bara så där. Kanske jag som ät velig men jag tror ändå lite mera på detta kanske. Ja jo men oj oj va knepigt det blev, men jag är glad och kanske löser sig allt snarare än jag trodde. Blir nästan samtidigt lite nervös inför morgondagen, sitta och vänta på ytterligare telefonsamtal imorgon under hela dagen. Kommer ju bli jätte nervös om det ringer. 

nej jag velar inte jag tror på detta och skulle de kunna ordna just de så är de 20 % som är kvar nog snart uppe i 100 men annars sänks de ner och de vet de. Talar i koder jag kanske, men när det är löst kommer jag berätta allt. Skulle vilja redan nu men vågar inte hoppas för mycket heller så därför säger jag inget nu. Vem vet kanske redan efter helgen eller kanske innan de. Den som lever får se!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0