Utgång

Onsdagens utgång är en på länge där ordet spontanitet är nattens ord inte förekom så mycket. Varför det har jag faktiskt ingen aning om? Ordet brukar annars förekomma minst 10 gånger under våra utekvällar, men glömdes bort lite igår. Kanske var för att Lena drack vin som det hände annars har jag ingen bra förklaring. Gårdagen började med en tripp i centrum, mat skulle fixas, apoteket röda näsan skulle besökas och en pengaspottare var sista stoppet.


Kvällens nyhet på dricka fronten blev för mig vitt vin med sprite. Dagen efter så mådde jag riktigt bra också även om jag drack vin som jag aldrig brukar göra men sagt att jag "måste" lära mig dricka vin så detta var ju en början. Sagt att jag borde lära mig dricka vin för det sociala ibland. Men det kan vi gå in på en annan gång, jag är i alla fall en bit på väg.


 Vi kom in glidande på Tegel ganska enkelt och den nya vakten släppte in oss och han släppte tom in oss bakvägen till garderoben, snäll kille det där. Så när vi hängt av oss lite ytterkläder så var det time att ta en runda och se om vi kände igen lite folk och det dröjde inte lång tid innan jag sprang in i ett välkänt ansikte, kattastrofen som jag sedan sprang in i ett flertal gånger. Höll även på att smälla henne på käften, ojoj. Men det var ju någon som nöp (grep tag) i min rumpa och jag blev lite chockad. Men så var det bara hon, tur att jag inte lappa till dig. Hahha


Träffa lite olika folk där och tackar speciellt F för hjälpen i garderoben. Gick ju hur smidigt som helst med din hjälp.


Kan också kort sammanfatta att det var smått på Tegel igår, men kan bero på att det var onsdag och då det är 18 år i dörren så.... Vi hade kul ändå och det blir inte annat än vad man gör det till.


Kommentarer
Postat av: garpen

jättebra, nu har jag koll på vad ni hade för er, precis som om jag var med er ;)

2008-08-08 @ 12:54:42
URL: http://garpilarpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0