Sista terminens första dag

Den är redan över och man blir på en gång inslängd i allvaret igen. Imorgon (idag) ska redan sättas igång att läsa en bok. Jobbiga med den boken är att den finns på nätet och det är väl int edet optimala kanske men visst det är bra för det är gratis men jobbigare att läsa. Kanske kan fixa den utskriven men gillar inte att läsa den så heller, en bok passar mycket bättre. 

Dagen började i alla fall i allas favorit sal, nej ingen gillar den salen. Hårda stolar, ingen luft efter 5 min, ingen stans att lägga böckerna ja listan kan göras lång över klagomål på den salen. Drygt 1 timme stod vi ut där sen gav våran lärare upp och vi skulle ha upprop. Jag var 4 från slutet, och det är ju kul att sitta och vänta in 95 andra namn först när ska de börja nedifrån på en sådan lista? Efter uppropet fick vi möjlighet att lämna önskemål om i vilken grupp vi ville vara i, svårt att göra när man inte visste vilken grupp man var i ens :s men vi valde grupp B för vi gillade läraren och hamnade i den gruppen senare. Vi fick en lång lunch och efter det lektion från 13.00-16.00 sen var man helt slut i knoppen trots 50 min arbets rast/fika.

Underbar känsla: Detta är första dagen på min sista termin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0