Ett litet problem mindre...

Imorgon ska jag och Verran titta på våran C-uppsats och finslipa det sista, ska bli skönt att kunna skicka in den igen och nu förhoppningsvis bli godkända. Så i samma veva kollade jag mina studiebetyg och insåg att jag hade fått godkännt på en av de tentorna som jag kompletterat från första delen förra terminen. Vi läste först 2*7,5 p och sen 15p och de två första kurserna skulle jag komplettera båda två. Så när jag skickat in kompletteringarna så hade jag fått G på den ena och när jag inte sett något resultat från den andra antog jag att den inte var riktigt Godkänd, men så idag när jag kolla hade den blivit godkänd drygt en vecka senare så nu har jag bara c-uppsatsen och en ny termin framför mig och känner mig så glad. Kanske låter mycket om jag säger bara c-uppsattsen men vi har bara kvar lite finjusteringar och har redan försvarat den och så så det största är faktiskt över, vilket är en befrielse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0