Lovade att inte skriva

om en vissa sak, så jag tänker inte göra det. Eller egentligen lovade jag aldrig men min kompis sa nu kommer du gå hem och skriva i bloggen blablabla och då kommer jag skratta. Så bara därför tänker jag inte skriva det, hahhah.
Valborg har firats med Mutola, vi var först ute och sprang i Ensta och sedan hem och sedan lagade jag middag (kul att man kan göra någon nytta ibland inte bara våldgästa typ alltid...) Middag framför TVn och magen trycks ihop, kollade på Frusna män söker fru eller vad det heter. Vi ville se mer av Jonas för han var den som var lite gullig men bara med mössa på. På kanal 5 började sedan ett konstigt program som vi inte riktigt förstod oss på, så vi spelade Buzz istället. Det blev 2-2 hon vann på POP Quis och jag på Mega Quis.
Däremellan kom det en del saker upp på tal JA. Men jag klagar inte nej inte alls men klart man undrar lite men jag är faktiskt glad ändå, det var trevligt att ändå höra att det inte var dött lopp....Sen att någon trodde jag var full för jag inte kunde stava i SMS, hahah full på kärlek nej inte ens det ikväll, annan kväll kanske. Ikväll var jag full på Pepsi MAX, jordgubbar och nötter och det var det som personen fick till svar.

Nu ska jag sova NATTI NATTI!
(för om nästan exakt 10 timmar kommer jag att slå mitt första tävlingsslag för säsongen)

Kommentarer
Postat av: maria

Hahahhahaha jag visste väl D, lite fick du skriva iaf, Du; så nära men ändå så långt bort Ellä!!!
Du 17 maj då e vi där...men jobbigt om man inte har åldern inne.;)men lite sms kan vi nog få till...

2008-05-01 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0