Vill bara sova

Just nu är jag trötter trötter och vill bara sova men kan inte det. Har försökt nu i ca en timme, men de bankar nått fruktansvärt på taket. Vi har några här hemma som lägger om vårat tak och dagen till ära så är det just nu precis ovanför mitt rum. De spikar och hammrar och sågar och allt låter jätte mycket.

Inte kunde jag sova i morse heller. Kom hem från akuten vid 23.45 efter att ha varit där sen kl 20.15 och innan det varit hemma i kanske 10 min. Innan det kom jag direkt från Eskilstuna. Men orkar inte dra det nu kan bara säga kort att Eskilstuna med laget var TOPPEN KUL! Sen att det hela sluta som det gjorde för min del är en annan historia (blogginlägg).

Vaknar av att det värker jätte mycket i knät, men än de 14 andra gångerna jag vaknat. Bestämmer mig för att kolla på klockan denna gång 06.03 kan inte somna. Inser att nu börjar nog värktabletterna ta slut. Haltar upp på toa och lägger mig igen, kan inte sova, knät värker. Ajajaj. Får meddelande kl 06.55 och insett att jag legat vaken i nästan en timme. MEn lyckas ändå somna om snart efter 7. Vaknar till liv igen av att Lukas skäller jätte mycket och inser att nu kommer de som ska fortsätta jobba på taket. Sen börjar de att banka en massa, klockan är bara 08.20 och de börjar nu på min sida av huset = ovanför mitt rum och min säng. Det går bara inte att sova men ligger ändå kvar i sängen en timme innan jag masar mig upp. Men nu ska jag ta en bok och lägga mig i soffan därnere och se om jag kanske kan läsa mig till sömn.


Vad jag kände att jag tyckte synd om mig själv i detta inlägg, men nästa inlägg blir om hur Eskilstuna och helgen och den var Toppen fram till ca 15.04


Kommentarer
Postat av: Lia

Jag säger då det. Basket är en farlig sport! Har du gjort illa knäet raring, det var ju inte så skoj... *tycka synd om*

2007-09-17 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0