Varför denna dag fått mig att le

Idag (torsdag) har jag hunnit med en del känns det som. Riktigt stolt =)
Jag började dagen med att gå upp lite för sent (ja mamma jag erkänner) så jag missade bussen med bara någon minut och fick gå i rask takt till Centrum för att ta bussen. Det tog ca 7 min längre än vad jag brukar gå på, när mitt knä inte spökar. Men det gick bra med knät ändå, det gör lite ont ibland och efter nästan halva vägen högg det till men gick över. Sen var jag på praktik mellan 9.00 och 13.50 efter det raka vägen till Löttinge för att jobba lite till 16.30. Sen promenad igen upp till Katrin för att lämna över en över en månad försenad present. Sen missa jag återigen bussen och knata till Gribbylunds centrum och vänta på bussen där. Kommer hem strax efter 18 och mamma har lagat mat (va nice) Tack mamma!  Liftar med pappa till träningen, han skulle ju ändå ut och åka bil. Träning, jag gymma lite, vill studsa boll nu! Kommer hem och pratar med Emma som var jätte länge sen prata med. Synd att videosamtalet inte funka. Sen har jag tillbringat massa dötid framför datorn.
Ja så har kort min dag sett ut!

Några höjdpunkter.

* Trivs riktigt bra på min vfu-förskola (praktik) plats. 
* Alltid kul att komma tillbaka och jobba på gamla skolan.
* Idag möttes jag av ett stort leende av några killar i 5:an. Tar åt mig så himla mycket när de kommer och ger en en stor kram, då blir man glad.
* Träffa Katrin idag, det var jätte länge sen.
* De roliga och betydelsefulla telefonsamtalen jag haft. Ja plus ett sms som inte blev ett samtal, lite synd men kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0