Var bara 48 sekunder kvar men får inte veta hur matchen sluta?

Det var bara 48 sekunder kvar av matchen och vi låg under med 1 p. Det var straffkast och då ringer telefonen och jag vaknar och inser att det var en dröm. Blev nästan lite sur på mamma som ringde, förlåt mamma inte meningen. Men jag fick ju inte veta hur matchen sluta. Jag hade sett hela matchen och varit inne på plan. Jag vet exakt hur planen såg ut och det var inte en jätte stor hall. Men den påminner om Vasalundshallen för det båsen var som hockey bås. Men hade en stor pelare mitt i "båset" men man såg ändå planen. Det var också mysko för det var hela tiden två små barn kanske i 3-4 års åldern som sprang utvänstersidan av planen.

Kan inte minnas när jag spelade men vet att jag kom in efter byte och hur våra coacher snackade innan förlängningen. Förlängning var det också på matchen, detta var helt skumt. Vet unte vilka vi mötte men kommer ihåg att vi var röda och de vi mötte var vita. Det var mycket kamp under korgarna och bollen ville inte riktigt i för våran skull. Men stora frågan är ju HUR SLUTADE MATCHEN? Men det kommer jag aldrig få veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0