Uttråkad

Jag är uttråkad.
När kom hem från vfun iddag hade jag ont i knät, tog en Citodontablett och sen slockna jag. Sov i nästan samanlagt i en timme. Det var underbart skönt. Efter det så lagade jag mat åt mig och pappa eftersom mamma inte var hemma. Blev spagetti och köttfärssås, köttfärsåsen hade jag visserligen gjort veckan innan och tog ut den ur frysen imorse och nu var den bara att värma och koka lite spagetti. Smarrigt och jag ÄLSKAR spagetti och köttfärssås.
Efter det gick pappa ut med Lukas och jag väntade på att tiden skulle gå så kunde knata ner till träningen. Och så blev klockan äntligen dags att gå ner till träningen. Skönt att ha träning nära (i Skarpäng). Kommer ner till träningen och de börjar träna och jag sitter och kolar på. Skjuter lite och så men idag har inte varit en bra knä dag. (ska prova linda imorgon igen, glömde idag kanske blir det bättre???) Men nä knät gör ont av att bara gå runt och skjuta lite. Men efter ett tag blir så uttråkad av att bara sitta så bestämmer mig för att skjuta lite ändå när de bara spela halvplan. Gick väl ok, sköt mest straffkast. Jag som skulle skjuta snabbare detta blir ju nu total motsatts för kan inte hoppa in och skjuta.
Nu har jag fått skriva av mig lite om min uttråkande kväll. JAG VILL OCKSÅ KUNNA SPRINGA OCH TRÄNA! På torsdag ska jag prova att cykla lite annars iaf gymma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0