Träning

Idag var det åter träning i Tibbles källare.... Längst ner i Tibblehallen i en hall med blåa väggar och ett grönt golv. I denna hall har man spelat matcher och tränat sen 100 år tillbaka. Men idag var det ingen träning för mig, det var att sitta på en bänk och titta på. Var finbesök på träningen också. Klacken var nere och tittade på träningen idag. Trevligt fick man ju någon att fördriva lite tid med, sen så roade jag mig lite med att fotta lite. Hade kameran i väskan så varför inte? 

Knät känns mycket bättre nu och idag kunde jag gå mycket bättre och kan böja det lite mera idag. Ja det är på rätt väg. Var visserligen tvungen att ta piller när kom hem efter träningen för knät värkte. Men då hade jag inte ätit det sen vid 12 tiden idag. 

 Lite bilder från träningen.


image157
Besök

image158
Skotttävling, guld

image159
Guld och byte av korg

image160
2-2 övning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0