Säger bara FY FAAAN

Skojar inte det här är nog det värsta jag gjort i hela mitt liv... Kommer sova med lampan tänd nu hela långa mörka vintern lång. Nä uch säger bara som en kompis till mig säger FY FAAN. Detta var vidrigt det var en mardrömm. Kunde inte anan att det skulle vara så vidrigt, var där inne förra året men då träffa jag nästan inga spöken och då vart jag inte så rädd. Men idag var det en massa spöken överallt och det var hemskt. När jag kom ut trodde jag att jag skulle börja gråta helt ärligt, det var inte långt ifrån att tårana kom rinnande. Jag var helt skakis, benen skaka och händerna lika så. Det var tur att jag hade vunnit en mjukbil innan precis så jag hade något att håll i. Jag hade min bil i famnen hela vägen genom spökhuset, sen gick jag tätt intill Puff och även bakom de andra. Puff och skratta och jag skrek, jag har ingen riktig röst nu. Kan inte prata. Men tacka vet jag min blixten som jag vann, hade inte klarat mig utan den. Men nu har någon snått den i ett ögonblick var den obevakad och poff borta. Synd :( MEn spökhuset var nog det vidrigaste jag gjort på riktigt länge och just nu finns det bara en person som kanske skulle få tillbaka mig dit igen. Nej aldrig mera, men ändå känns det som att jag inte kommer kunna hålla det. För står ju inte där helt själv utanför om alla kompisar går in. Men den dagen den sorgen.

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0