Linköping nästa

Idag kl 15.00 ska vi samlas vid Tibble för att stuva in oss i en bil och en mini buss för att åka till Linköping. VAd kommer man ha för packning med sig? Mjukisar ör ett självklart val att åka iaf. Sen blir det matchlinnen *2 (vita och röda), basketskor och allt man ska ha med sig där. Cyckelbyxorna ska inte glömmas, tror någ har flera så kan man byta mellan matcherna känns ganska nice. Plånbok får man inte glömma! Ipod och kamera kan vara trrevligt att ta med sig, en bra bok, skolböcker ja måste...Ja sen kommer det komma en massa mer onödiga saker som jag plockar ner i sist minuten så är det oftast.

Vi ska sova i klassrum och på luftmadrass imorgon, Like old time heheh. Men ska bli ganska mys egentligen det är en annan känsla att sova en massa i klassrum än som vi de senaste gångerna vi varit borta med laget sovit på hotell eller i Estland i 2 stora rum med vångingsängar. Har införskaffat mig en ny luftmadrass men problemet är just nu bara att jag kan inte pumpa upp den med vanlig pump....Ska tillbaka till butiken och kolla, för de sa att det skulle funka. Annars kanske jag offrar 180 kr på att köpa en pump som blåser upp den poff.
Men nu ska jag sova lite så man inte är ganga trött imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0