Känner mig inte så ynklig....

Just nu känner jag mig ganska yngklig, men inte jätte mycket, men lite. Jag är trött och förkyld, huvudet värker och knät mår som det gör. Men ska inte sitta och tycka synd om mig själv nu bara. Nä det har tillräckligt många redan gjort åt mig idag. Jobba på golfklubben i dag. Kände mig ganska pigg i morse ändå när jag öppna vid 7.30 och ganska pigg när jag gick låste vid 16.15. Men sen när kom hem till landet villa jag mest bara sova, skulle varit helt underbart bara glida bort en liten stund. Dagen har annars varit bara bra, fast ändå var den nog roligare att jobba igår. Det hände lite mera saker och det var en del gäng med riktigt roliga och trevliga människor. Idag på morgonen var det tävling och visst medlemmarna är trevliga de med men inte samma sak.
Kände inte mig så sjuk när stod där men lät nog lite rasslig i halsen för det var några som fråga Hur e det Lena känner du dig sjuk. Det är fråga som när man känner sig inte så sjuk får en att fundera hur ser jag ut???

Men nu ska jag lägga mig på sängen en stund och vila innan jag lägger in lite bilder från mammas och min promenad med Lukas igår efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0