Jag kan ju om jag vill =)

Nu ska jag inte skryta, men jag kan ju faktiskt om jag vill. Men det kan vara så (ja mamma o pappa ni har rätt) att jag är lite lat ibland....Men bara ibland va!? 

Men idag skulle jag iaf laga mat åt oss här hemma. Det som stode på menyn var korvgryta med pasta. Man brukar ju äsga att en bild säger mer än 1000 ord så varför inte visa i bilder istället. 

Även om jag gjorde detta flera gånger innan så tyckte mamma och pappa att det var smarrigt! (De var va de sa iaf)

Börja med att Lukas fick mat. 

image140

Vad skulle lagas? Juste korvgryta!

image141
Maten på spisen
image142
Vad gör du medans du väntar?
Jag roade mig med detta.
image143
Ljupt koncentrerad
image144

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0