Hej då Puff igen =(

I onsdags kom Puff hem och på tisdag åker hon igen. Är visserligen jätte glad för hennes skull för detta är hon verkligen värd. Hon har utbildat sig till reseledare nu i 2 veckor och kom hem från det i ons och nu fått jobb och hon åker på tisdag. Då ska hon till Teneriffa i ca 7 mån och jobba där som reseledare. Kul kul att hon pker men jag komme ändå sakna dig, det kommer jag göra. Kännt dig hur länge som helst, sen vi var typ 13 och 11 kanske. Dte är lång tid. Även om vi inte alltid varit så bra kompisar och för något år sedan så träffades vi knappt och pratade lika lite med varandra. Men ändå har du funnits där och vi har hittat vänskapen igen, tack för det! Vi har gjort roliga saker tillsammans massa gånger. Minnen som man har kvar för alltid. Studenten är ett exempel spökhuset -07 är ett annat.

Sommaren har gått jätte snabbt och du har förgyllt min med många skratt. Kunna prata med dig och du förstår både när det gäller golfen och annat, tack för stödet iår.

Hoppas nu att du får en underbar visstelse där borta och jag hoppas att jag kan få ihop en extra slant för att kunna besöka dig. Ja jo men det ska jag fixa, jag vill ha värme och sol =)

Lite pix från sommaren kompis!


image174
Årets första runda!
image175
Slutet av April
image176
Åka golfbil är kul!
image180
Roadtrippen
image179
"Krökarcuppen"
image177
Kommer du ihåg? Det brann tillslut, heheh och massa potatis blev det över...
image178
Grönan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0