Fredags häng

Slutade kl 15.00 i fredags och passade på att kolla om en gammal kollega var hemma. Hemma och jag tittar förbi en stund. Direkt från Kicki blev det färd till Maria. Eftersom hennes bil hade knasat dagen innan så stod den där. Efter mycket turer fram och tillbaka att jag skulle köra mamma till Centrum eller inte så blev det så att mamma kom och lämnade bien och hon gick till Centrum och jag fick bilnycklarna. 
Sen gick vi till Centrum och skulle äta mat och kolla lite. Eftersom att Coach inte skulle vara på träningen och jag inte kunde vara med och träna ändå pga knät som den dagen inte var en jätte bra knädag senare... så blev det så att jag inte tillbringade tiden mellan 18.00-19.30 i Tibble 2 för att kolla på träningen.
Det blev käk och sen gick vi och strosa lite och kolla lite telefoner och jag har nu hittat en ny kärlek. Har bytt telefon jag vill ha och nu ska jag slå till imorgon (måndag) och gå och köpa den.
 image173Men jag vill inte ha den i denna färg, jag ska ha den i svart och lite grön. Jag tror jag är KÄR! 

KLockan blev mycket och affärerna stängde. Vi knata för bi videoaffären men där var tok lång kö, så det sket vi i, vi gick och köpte lite godis istället. Ja men det var faktiskt bara lite. Sen efetr det hade vi chill framför tvn och kolla lite bilder på datan och så. Trött som man var såg man på Idol men kan inte minnas mycket av det ändå...En trevlig avkopplande fredag kväll med trevligt sällskap. 
Slutade med att jag hämtade upp mamma i Roslagsn'sby innan jag kom hem till sängen och kunde sova.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0