Framtidsdag

Idag har jag tillbringat tiden mellan 10.00-15.00 men paus för 1 timmes lunch genom att sitta uppe i konferansrummet på Johannesbergs G&CC för att tala om framtiden. HAde inga större förväntningar innan om jag ska vara helt ärlig men dagen var riktigt bra tyckte jag. Jag tyckte det var på ett sätt ändå givande och man kände att man kunde bidra med något även om det kanske inte var jätte mycket. Men det största arbetet var inte idag kanske utan det är att det ska genomföras nu, det vi pratade om. Men planeringen har redan börjat och det ända vi inte kunde göra något åt det är vårat geografiska läge eller vädrets makter. Synd är väl det ibland men men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0