Första matchen i Lindköping Cup.

Första matchen spelade vi mot Lundby och vi vinner med ca 10 p tror jag. Kanske lite mer kanske lite mindre.... Först amatchen fick jag starta och det kändes ändå bra/kul. När första perioden hade gått hade alla 12 spelare varit inne på plan och känt på bollen. Känslan efter matchen är ändå att vi ska var anöjda med matchen iaf inte missnöjda. Vi vann matchen och vi vet att vi kan mera.

Det kändes ganska bra i spelet men jag missar för mycket enkla saker. Det är bara att jobba vidare med det denna säsong att inte låta det påverka spelet. Tog ett kliv frammåt med det förra säsongen men iår ska det klivet bli större. Under matchen så fick jag ett par puffar och några leende blickar och det fick mig att tänka på juste upp med huvudet nu. Att du visste att jag behövde de var viktigt. Tack så mycket.

Fick en jobbig period i matchen också. En sån där där det är jobbigt att andas och man blir helt plötsligt helt slut. Men nu när gick av blev jag också riktigt illa mående. Uch men det gick över men mådde illa efter matchen med. Men kanske var man bara trött.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0