Första maskinen

JAg kom hem från Linköping nu för dryga timmen sen. EN av de första sakerna jag gör är att ta hand om smutstvätten. Den bestod i princip av matchställen, lite toppar, strumpor, trosor och cykelbyxor. Så så svårt var det inte att sortera tvätten. In med första tvätten i maskin som blev mörkt och tänkte nu handla innan den var klar. Har inte handlat ännu och den är nog snart klar. Ska gå ner nu och kolla vad som finns i kylen och sen åka och handla och tror nog att det blir en pizza med mig på vägen hem. Orkar bara inte laga mat, är seg och trött och måste tvätta mera sen och kolla vad som ska göras i skolan till imorgon. Nej nu ska jag checka kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0