En extra dag ledigt =)

Fick just reda på att jag är ledig imorgon. Ja och eftersom vi skulle haft Basgruppsdag och inte kommer att a det så är jag helt ledig. Inga måste imorgon med skolan. Men har ett par egna måste som jag måste fixa.

*Mitt skrivbor ser ut som kom och hjälp mig!!!!
* Massa kläder som ska sorteras.
*Massa papper som ska sättas i pärmar (från skrivbordet)
*Ska skriva lärarfilosofin och skicka in.

Japp och tänk va skönt om skulle fixat allt detta idag då är jag tokigt ledig imorgon och kan ägna mig åt lite läsning i biblioteket innan ska träffa Gunilla och ta en fika. Hoppas de planerna fortfarande funkar. 

Så här ska det inte se ut imorgon....
 
image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0